poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzień dziecka czyli jakie książki pamiętam z dzieciństwa

Dziś swoje święto obchodzą dzieci, w związku z tym postanowiłam trochę powspominać i zaprezentować Wam ukochane książki z dzieciństwa. Będzie to niewielka część, gdyż pozostałe krążą wśród rodziny i znajomych.





Do dziś uwielbiam baśnie Andersena. W dzieciństwie zaczytywałam się w szczególności w Dziewczynce z zapałkami i Bałwanie ze śniegu. 






W dzieciństwie marzyłam o takim kucyku, jak Garbusek :D





Ehhh, mieć taką "paczkę" znajomych ;)








Dziewczynka z włosami w kolorze marchewki do dziś zajmuje w mym sercu szczególne miejsce.






Piękne. O pokonywaniu przeciwności losu.








Jak można nie kochać Adasia - szatana ;)





Oczywiście Disney musiał być:)


A Wy, jakie ukochanie książki pamiętacie z dzieciństwa?








16 komentarzy:

  1. "Szatan z siódmej klasy" - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Disney nie ale pozostałe jeszcze mam na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, tak, pierwsze 7 to i moje dzieciństwo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania jakoś mego serca nie podbiła, ale do dziś mam i miło wspominam Janę ze Wzgórza Latarni, wydana w tej serii co twoja rudowłosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiałam baśnie Andersena i jego "Dziewczynkę z zapałkami", miałam takie samo wydanie tych baśni :)) Oczywiście kochałam rudowłosą Anię i Adasia - Szatana! Ależ mi się zrobiło ciepło na serduchu... i Baśnie z 1001 nocy! Same cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także cieplej się robi na serduchu kiedy wracam do tych historii.

      Usuń
  6. Dziękuję za te cudowną podróż w świta dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle wspaniałych książek było w dzieciństwie, moje ulubione to ,,Mały książę", ,,Dzieci z Bullerbyn", ,,Oto jest Kasia", ,,Karolcia", ,,Heidi-dziewczyna z gór" i wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam Anię i baśnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Disney:D Mam do nich wielki sentyment, niestety oddałam będąc nastolatką...Żałuję strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna podróż w przeszłość - ja bym jeszcze dopisała "Dzikuska" Irena Zarzycka

    OdpowiedzUsuń