czwartek, 3 listopada 2016

Brama piekieł - konkurs

Mam do oddania swój egzemplarz książki "Brama piekieł". Zapraszam zatem na mały konkurs :)


\

I pytanie konkursowe :)

Dlaczego książka ma trafić właśnie do Ciebie?




I kilka słów o zasadach:

1. Konkurs trwa od 3.01.2016 - 11.11.2016 (włącznie)
2. Zwycięzca wyłoniony zostanie w przeciągu trzech dni od zakończenia konkursu. Wyłonię osobę, której uzasadnienia najbardziej przypadnie mi do gustu.
3. Po ogłoszeniu wyników, osoba wyłoniona proszona jest o kontakt mailowy.
4. Wstawienie banneru konkursowego nie jest wymagane, jednak będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie posłać dalej info o konkursie.

Chyba tyle ;)

Powodzenia!

2 komentarze:

  1. Książka powinna trafić do mnie, gdyż jestem namiętną kolekcjonerką książek. Zamierzam w tym roku dobić do liczby 4000, więc ten egzemplarz na pewno mi w tym pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajć, spóźniłam się niestety :(

    OdpowiedzUsuń