środa, 7 marca 2018

Zapowiedź: Alex Kava "Przedsmak zła"





Czas na… KAVĘ i „Przedsmak zła”- prequel „Dotyku zła”, który rozpoczyna cykl powieści o agentce Maggie O’Dell.  

Przedsmak zła” to powrót do momentu, w którym kariera agentki O’ Dell w FBI dopiero kiełkowała. Pierwszą sprawą, którą musiała zająć się osobiście (a nie zza biurka) była związana z serią zabójstw, popełnianych według określonego wzorca. Maggie coraz bardziej angażując się w sprawę, staje się uczestniczką niebezpiecznej rozgrywki, której stawką jest życie.

Muszę przyznać, że z twórczością autorki nie jestem zapoznana. Czytałam jedynie Mroczny trop” i cóż… ponieważ spodziewałam się mocniejszych wrażeń, byłam nieco rozczarowana. Mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej ;)
A Was zapraszam do obejrzenia trailera :)




Cykl o Maggie O' Dell
0,5 Przedsmak zła
1. Dotyk zła
2. W ułamku sekundy
3. Łowca dusz
4. Granice szaleństwa
5. Zło konieczne
6. Zabójczy wirus
7. Czarny Piątek
8. Kolekcjoner
9. Śmiertelne napięcie
10.Płomienie śmierci
11. Ostateczny cel




3 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze twórczości tej autorki, ale wiele dobrego o niej słyszałam, więc chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie znam twórczości autorki, ale to tylko kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam niecierpliwie na swój egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń